Aktualny numer Archiwum O czasopiśmie Prenumerata Zespół redakcyjny Kontakt Instrukcja dla autorów
 
WYSZUKIWANIE ZAAWANSOWANE
 
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
Prenumerata Zespół redakcyjny Kontakt
Instrukcja dla autorów
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie Prenumerata Zespół redakcyjny Kontakt
Instrukcja dla autorów
Autor Lucyna Fajdek
 
PRACA BADAWCZA
 

Ocena wpływu hałasu szkolnego na wyniki testów centralnych funkcji słuchowych

Krzysztof Kochanek, Lucyna Fajdek, Adam Piłka
Now Audiofonol 2013;2(5):37–41
 
Streszczenie
Artykuł (PDF)
Statystyki
 
Wyślij swój artykuł
Instrukcja dla autorów
Archiwum
Najczęściej czytane
  • Miesiąc
  •  
  • Rok
  •  
     
Muzyka i jej oddziaływanie na organizm człowieka
Zespół Fahra – rzadka choroba o złożonej symptomatologii. Przegląd piśmiennictwa
Diagnoza i terapia osób z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego w Polsce
  • Miesiąc
  •  
  • Rok
  •  
     
Refluks krtaniowo-gardłowy w chorobach laryngologicznych u dzieci
Trudności dotyczące ośrodkowych zaburzeń przetwarzania słuchowego z perspektywy lekarzy, instytucji orzekających i pacjentów
Jakość życia rodzin z dzieckiem z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego
Indeksy
 
Indeks słów kluczowych
Indeks dziedzin
Indeks autorów
Polityka prywatności
 
© 2006-2022 Journal hosting platform by Bentus
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).

Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.
Zgadzam się Nie zgadzam się